Kodlama; bir problemi çözebilmek için farklı bilişsel becerilerin bir arada kullanma sürecidir. Problem çözebilmenin ilk aşaması öncelikle verilen problemin net olarak anlaşılması ve analiz edilmesidir.
Detay3 Boyutlu tasarım; 3 boyutlu düşünebilme ve tasarım yapabilme becerileri sayesinde çocukları robotik alanında geliştirmenin yanında bilim ve teknoloji alanına yönlendirmekte, bu alanlarda yapılacak çalışmalara zevk ve ilgiyle katılmaları yönünde motive etmektedir.
DetayOrigami tıpkı matematik ve diğer disiplinler gibi ,kendi kuralları, dili ve yöntemleri olan bir disiplindir. Çok yönlü kazanımları vardır.
DetaySanat Atölyesinde temel amaç çocukların; hayal gücünü, el-göz koordinasyonlarını, özgüvenini, estetik ve sanat becerilerini, sosyal ve duygusal gelişimlerini, ince kas becerilerini ve soyut düşünceleri somut hale getirebilmelerini desteklemektir.
DetayYaratıcı drama atölyemizde grup üyelerinin herhangi bir konuyu (duygu, düşünce, davranış, yaşantı, kişi ve olay) kendi yaşamsal süreçlerinden faydalanarak rol oynama, doğaçlama yapma ve oyun koyma süreçlerini kapsar.
DetayGeri dönüşüm atıklarının çöp olmadığını, birçok plastik, metal ve kağıt atığının geri dönüştürülebilir ve yeniden kullanılabilir malzemeye dönüşümünü sağlayarak geri dönüşüme önemin bilincini oluşturur.
DetayÇocukların herhangi bir bilgiye gerek duymadan hızlı düşünme, yaratıcılık ve akıl yürütme becerilerinin kazandırıldığı oyunlardır.
Detay5. ve 6. sınıf öğrencileri için temiz enerji ve temiz teknoloji konularında farkındalık oluşturacak ; konu ile ilgili çözüm geliştirebileceği ve yeterliliklerini arttırabileceği eğitici atölye çalışmaları organize edilmiştir.
DetayMasallar, sihirli hikayelerdir. Fantastik canavarlar, büyücüler, çok uzak ülkeler ve hayallerden bahsederler. Masallar, çocukla onu anlatan kişi arasında bağ kurar.
Detay